Sosyal Medyada Hastag Kullanımı oldukça önemlidir.Sosyal Medya ‘nın kullanım kitlesinin artmasıyla düzenli olarak reklam ve paylaşım yapan kişilerde arttı.Sosyal Medya ‘dan popülerliğini yaymak isteyen kullanıcılar önce twitterda ardından instagram da ve en son facebook ‘da paylaşım yaparken hastagları doğru ve yerinde kullanması önemlidir.Yoğun ve destansı hastagların paylaşımınıza etki etmeyeceği bir çok çalışma ve istatistiklerde görüldü.
Özellikle sosyal medya ‘ya popülerlik için reklam gösterim ücreti ödemek istemeyenler hastag kullanımlarının en doğru nasıl yapıldığını bilmeleri gerekmekte.
Hastag kullanırken birinci aranacak özelik tagınızın paylaşımızın en dikkat çeken alanı olmalı ki meraklı diğer üyelerle karşılaşabilmeli.İkinci aranacak şartta tagınızın gündem den olması.Bu durumda ekmeğinize yağ sürülmüş havasına girebilirsiniz.Gündemden bir tag atmanız meraklı üyelerin hemen ve aktif biçim gelebilmesini sağlar.Üçüncü şart ise hastaglarınızın uzun olmaması ve az ama öz olması.Çünkü uzun hastag hiçbir zaman sorgulanmaz.
Yazımızda buraya kadar hep hastag kullanımının nasıl olduğunu anlattık.Ancak önemli bir noktaya da değinmeden olmaz.Hastag kullanım sayısı sosyal medyalar arasında değişim göstermekte.Bizim ve bir çok seo uzmanının önerdiği ise paylaşım başına twitterda 1 ‘er, instagram ve facebookta 3’er hastag kullanmak en etkili olan yöntem.
Bol Hitli Paylaşımlar …
Yorum yap