Youtube ‘nin Reklam Staterijisi Değişti
Google ‘ın youtube ‘yi satın aldıktan sonra ki gelişimi ve trafiğinin artması aşikar.Bu artışla youtube üzerinden adsense ile kendine gelir sağlayan toplulukta oldukça fazlalaştı.Birçok alanda video kanalları ve videoların gittikç artmasıyla youtubenin reklam staterijisi yani reklam yayınlatma ve reklam verme mantığı değişime uğradı.
Doğal olarak bu kadar gelişimden sonra artan kullanıcı sayısıyla birlikte artan reklam yayıncıları ve reklam veren kişiler doğrultusunda reklam gösterimi ve yayımlanması da arttırılmak zorunda kaldı.Artışı giderebilmek üzere yoğun reklam gösterimine giden youtube,daha önceleri de youtube red ‘i de piyasaya sürerek aslında mesajları vermişti.
Extra Bilgi:”Youtube reklamları sayesinde milyonlarca insan para kazanmakta ve youtube milyonlar kazanmaktadır.”
Bu değişimle birlikte youtube reklamlarına neredeyse oynattığınız her 2 videodan birinde yakalanabiliyorsunuz.Bir diğer deyişle youtube de 15 dakikalık video gösteriminde 2 reklama takılıyoruz. Reklamların şimdiden birçok kullanıcıyı rahatsız etmesi ancak bu rahatsızlığa rağmen halen daha youtube kadar popüler video paylaşım sitesinin olmamasından dolayı youtube kullanmaya devam ediyoruz.
Bakalım zaman bize youtube ‘ye kimi rakip gösterecek ?
ilginç bakalım bizi neler bekliyor
bilgi için teşekkürler, artık daha dikkatli olmalıyız
Lanet olası youtube her videoda sokuyor bir reklam