BeğenmedimYetersizİdare Ederİşime yaradıMükemmel (1 kişi oy kullandı. 5 üzerinden ortalama puan 5.00, oy kullanmak istemez misin?)
Loading...
Gündem Sosyal Medya Videolar

Youtube ‘nin Reklam Staterijisi Değişti

Youtube ‘nin Reklam Staterijisi Değişti

Google ‘ın youtube ‘yi satın aldıktan sonra ki gelişimi ve trafiğinin artması aşikar.Bu artışla youtube üzerinden adsense ile kendine gelir sağlayan toplulukta oldukça fazlalaştı.Birçok alanda video kanalları ve videoların gittikç artmasıyla youtubenin reklam staterijisi yani reklam yayınlatma ve reklam verme mantığı değişime uğradı.

Doğal olarak bu kadar gelişimden sonra artan kullanıcı sayısıyla birlikte artan reklam yayıncıları ve reklam veren kişiler doğrultusunda reklam gösterimi ve yayımlanması da arttırılmak zorunda kaldı.Artışı giderebilmek üzere yoğun reklam gösterimine giden youtube,daha önceleri de youtube red ‘i de piyasaya sürerek aslında mesajları vermişti.

Extra Bilgi:”Youtube reklamları sayesinde milyonlarca insan para kazanmakta ve youtube milyonlar kazanmaktadır.

Bu değişimle birlikte youtube reklamlarına neredeyse oynattığınız her 2 videodan birinde yakalanabiliyorsunuz.Bir diğer deyişle youtube de 15 dakikalık video gösteriminde 2 reklama takılıyoruz. Reklamların şimdiden birçok kullanıcıyı rahatsız etmesi ancak bu rahatsızlığa rağmen halen daha youtube kadar popüler video paylaşım sitesinin olmamasından dolayı youtube kullanmaya devam ediyoruz.

 

Bakalım zaman bize youtube ‘ye kimi rakip gösterecek ?

Ahmet Onur

Ben Ahmet Onur Solmaz. Yazılım mühendisi ve teknik lider olarak görev yapıyorum. Yazılım geliştirme, sistem mimarisi, liderlik, şirket süreçleri ve ürün yönetimi konularında kapsamlı deneyime sahibim. Geliştirdiğim ürünler milyonlarca kullanıcıya ulaştı ve aktif olarak kullanılmaktadır. Kendi blogumda da bu alanlarda bilgi ve deneyimlerimi paylaşıyorum.

3 yorum mevcut.

yorum yapmak için buraya tıklayın.

Reklam

Reklam